Jump to content

Breaker

Members
  • Posts

    4,904
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Breaker

  1. Today, during my second viewing of District 9, me and my wife finished negotiating a deal and we bought a house!
  2. You were supposed to say "... shut up." as in the sig lol. Btw, how come you haven't added me as a friend? I'm deeply hurt. And at least I don't go around setting paws on fire!

  3. At least my name isn't FIREPAW! lol

  4. Transfan2's basement, garage and attic must be overflowing. Where do you keep it all buddy? I bet you own a bunch of storage units lol.
  5. LMAO! Yeah this is actually the first time that I didn't have to play by myself either she saw it and had to do the part from the movie. And thanks. I'm still kinda freakin out but I've been working alot and mainly been screwing around with my toys and friends lol. I bet. When my friend was about to have his he was working non-stop at two jobs trying to get enough money together. You gotta make a little time for yourself tho to salvage whats left of your sanity, especially after the baby is born. But with you it might be easier because you can combine your love of TFs with the love of your child. "Hey baby wanna play with Optimus Prime?" *hands baby OP figure* "goo goo, DESTROY AUTOBOTS!" *Baby rips off Prime's head* *dad tears up* "I'm so proud of you."
  6. You better PM him instead. BaCon is a busy man. He has to babysit all us idiots afterall :)
  7. Congrats on the baby and the Devvy! Just be careful not to confuse the two with one another lol. "Can you say Dada?" "DESTROY AUTOBOTS!" "Hunny come quick! It's a Decepticon!" :D joy!
  8. My wife picked me up Combat Heroes Beachhead and Serpentor today :P
  9. I think Agent Helix is that chick with the short hair who showed off the invisibility cloak in the movie. You also see her again towards the end when General Hawk is addressing everyone. I really wanna get that Paris Pursuit Snake Eyes, but I haven't seen it yet. And I haven't seen even a shred of Jetfire AT ALL either. This better not happen with Starscream.
  10. Threw all these things into my Pile of Loot on BBTS today and happily so. GI JOE 25th Anniversary Beachhead (Wooo!) GI JOE 25th Anniversary wave 3 Firefly (YEEEESSSS!!!!!!!!!!!!!!) Animated Voyager Megatron Universe Voyager Blaster and Heavy Load Universe Ultra Onslaught Universe Ultra Silverbolt Universe Voyager Blades GI JOE Combat Heroes! (Need MOAR Firefly!!!... and Beachhead.)
  11. :rofl not at you, at Studiokitten
  12. Good luck finding Flip-Sides and a decent price. USB Ravage isn't out yet :(. And don't forget that there is a Keytar Ratbat coming out with the new Animated Electrostatic Soundwave (whenever it comes out). And btw, that looks FREAKIN AWESOME!
  13. Went hunting the day before yesterday and spotted HA Bumblebee and Sideswipe. Sideswipe looks great but I passed because of the price. Also found two of the big Robot Heroes sets (not the one with Devastator). I picked up the one with the Fallen and he is HUGE! Jetpowered Prime is big, Tank Megs is awesome and big, and truck Ironhide is ok and big. I also picked up Scalpel (the Doctor). He sucks but I like him in the movie enough to give him some paint and mods.
  14. What happened to the ArceeProto account? Forget the password? And yeah, thanx to this I'm glad I never bought anything from TFauctions like I almost did awhile back. And I almost bought a lot of shit. It says on this prick's site that "Studio cougar" will be at SDCC 09, I mean it's passed and all now but just sayin. Studio Cougar sounds retarded btw.
  15. Got 25th Anniversary Soundwave in the mail today. Very pleased with him :D.
  16. Ouch. What was the damage on that? Last time I went into a Dollar General, their legends were $6.99. It was $5 and I can rarely EVER pass up on a Soundwave. They had about 6 of them and I came really close to buying them all. Damn OCD. I bought some KOs online today, pics will come when I get them (probably in a separate thread tho). I got ROTF yellow Soundwave, red Soundwave, silver Soundwave and a SWEET Animated Starscream with ROTF SS's deco. Tattoos and all.
  17. Had to run into Dollar General a few days ago and found Transformers? Who knew! Ended up buying Universe Landmine, Brushguard, Brakedown, Lugnutz and Legends Soundwave (the Cybertron one). Then I went to Target and found the ROTF Superion set. It wasn't anywhere close to the TF section which leads me to speculate some kid was trying to talk his mom into buying it for him. Upon failing he just put it where I found it. Or perhaps it was being hidden? Who knows, all I know is I got Superion!
  18. MWAHAHAHA! It was a nice try but you've been officially RATTRAP'D!

  19. I thought there were some small unpainted speakers behind his head, but what do I know I only own 7 Animated Soundwaves. Then again, they have been packed in a box for a long time... Ever thought of going to a music store and buying a windscreen (or whatever they are calling the metal wire-mesh these days) cover for a microphone? You could cut it down to whatever size you needed.
  20. Very nice! I will give you monies for this :D. Ever thought of checking out the new GI JOE movie toys? I was looking at them today and some of their weapons are kitbash-ilicious. I dunno if this helps but maybe you could remove the speakers from an Animated Soundwave, but that'd probably be painstaking to do without damaging them since they are molded into the plastic.
  21. how did they do that it was never released in the states? Bought it on eBay, shipped from the UK ;)
  22. I got Robot Heroes Tigatron and Inferno x2 yesterday for my bday!!! YAAAAAAAY!!
  23. lol, you didnt miss it, its not for a couple more weeks lol

×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE